Rozwiązania ukierunkowane na poznanie preferencji i zachowań klienta końcowego
Gwałtowny rozwój e-commerce i postępująca cyfryzacja oznaczają nowe wyzwania związane z programami zarządzania lojalnością. Zbieranie, analizowanie i praktyczne wykorzystanie danych o klientach jest obecnie priorytetem dla producentów i sprzedawców. Gromadzenie i analiza danych to szczególnie istotne kwestie dla producentów, ponieważ dawniej osoby kupujące dany produkt były im w większości nieznane.
Jako profesjonalny partner opracowujemy kompleksowe programy zarządzania lojalnością dla naszych klientów i integrujemy je z naszymi rozwiązaniami z obszaru e-commerce. Bez względu na to czy chodzi o sektor B2B, czy B2C, mamy odpowiednie narzędzia i usługi umożliwiające uzyskanie pełnego obrazu klienta, a wszystko to zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
Na zlecenie wielu międzynarodowych klientów Arvato tworzy i obsługuje spersonalizowane programy zarządzania lojalnością. Ich celem jest pozyskiwanie i dokładne poznawanie klientów indywidualnych, a także zwiększenie ich lojalności w dłuższej perspektywie czasu. Zakres naszych usług obejmuje wszystkie moduły dobrze działającego programu zarządzania lojalnością: doradztwo w zakresie systemów IT, obsługa nagród, marketing bezpośredni, działania promocyjne oraz personalizacja produktów.
Jako firma pracująca z danymi i posiadająca rozległą wiedzę dotyczącą rozwiązań IT, pomagamy nie tylko zbierać wszelkie istotne dane o klientach, ale również inteligentnie je oceniać. Aby to osiągnąć, wykorzystujemy szeroki wachlarz rozwiązań analitycznych, które optymalnie wspierają strategie marketingowe i sprzedażowe. Jesteśmy w stanie bardzo szybko wdrożyć nowe rozwiązania i elastycznie dostosowywać je do istniejących praktyk zarządzania lojalnością klientów.
Nasze rozwiązania dla braż:
Doradztwo w obszarze systemów CRM (customer relationship management)
- Planowanie i optymalizacja systemów CRM oraz programów lojalnościowych
- Zarządzanie „cyklem życia” użytkowników
- Projektowanie programów i usługi agencyjne
Rozwiązania IT w zakresie systemów CRM
- Zindywidualizowane rozwiązania CRM oparte na systemach: Microsoft Dynamics 365, SAP CRM, Salesforce, Spryker
Kluczowe informacje o klientach
- Segmentacja klientów
- Zapobieganie utracie klientów
- Zbieranie i analiza danych rynkowych
- Aktywizacja klientów
Obsługa kampanii
- Obsługa działań we wszystkich kanałach (omnichannel) i wszystkich punktach kontaktu: organizacja, wdrożenie i strategia komunikacji
- Spersonalizowane kampanie
- Złożone rozwiązania w zakresie „drogi klienta” (customer journey)
Integracja rozwiązań mobilnych
- Aplikacje B2B wspierające pozyskiwanie klientów, zwiększające ich zaangażowanie oraz ułatwiające organizację promocji sprzedażowych
- Aplikacje B2E umożliwiające pracownikom przekazywanie spersonalizowanych informacji o klientach
- Urządzenia mobilne w sklepach, pozwalające pracownikom na obsługę procesów omnichannel, takich jak składanie zamówień w sklepie, „zamów i odbierz”, „zarezerwuj i odbierz”
Zarządzanie nagrodami
- Spersonalizowane zestawy nagród w programach lojalnościowych
- Zakup, przechowywanie i dostawa nagród fizycznych
- Konfiguracja i obsługa sklepu internetowego z nagrodami
Usługi promocyjne
- Tworzenie/opracowanie koncepcji promocji
- Nadzór nad platformami promocyjnymi
- Połączenie z bazą danych CRM
- Programowanie systemów front-end i back-end
- Obsługa klienta w centrum obsługi Arvato
Korzyści
- Lepsza znajomość klientów: wykorzystanie każdego punktu kontaktowego w celu zbierania o nich informacji
- Zwiększenie rentowności klienta: skupienie działań marketingowych i sprzedażowych na dochodowych grupach docelowych
- Optymalizacja komunikacji z klientem: kierowanie właściwych produktów do właściwych klientów za pośrednictwem właściwego kanału
Nasze branże strategiczne
- Fashion & Beauty
- Tech
- Healthcare
- Telekomunikacja
- Motoryzacja
- Banki
- Ubezpieczenia
- Wydawnictwa
Masz pytania?
Arvato Supply Chain Solutions | Poland
Dział sprzedaży