Monika

Arvato Supply Chain Solutions w Polsce to moje drugie miejsce pracy zawodowej, niezmiennie od ponad 12 lat. Moja przygoda z Arvato rozpoczęła się w maju 2008 roku. Zaraz po studiach, krótkim stażu zawodowym i kilkumiesięcznej pracy w innej firmie moja ścieżka powiodła do Arvato.

Podjęłam pracę w Dziale Obsługi Klienta, jako Specjalista ds. obsługi klienta w Plewiskach.  

Dynamiczna praca, kontakt z ludźmi zarówno po stronie klienta, jak i wewnętrznie, z działami Arvato, wielozadaniowość, a także to, że żaden z dni spędzonych w Arvato SCS nie był taki sam sprawia, że praca, którą wykonuję jest ciekawa, stawia przede mną  każdego dnia nowe zadania, wyzwania i cele.

Nowi klienci to nowa rzeczywistość, wymagania, dostosowanie się do nowej branży, poznanie nowych procesów, codzienne sprostanie wyzwaniom, które stawia klient. Mnie - jako osobie będącej łącznikiem między klientem a Arvato SCS - przypada zadanie utrzymania jak najlepszych relacji, szukania rozwiązań i możliwości dalszego rozwoju zarówno dla klienta, jak i wewnętrznie w naszej firmie. Do moich zadań należy również dbanie o to, by wszystkie zapisy umowne, wskaźniki jakościowe były zgodne i dotrzymywane, operacje przebiegały według umownych wytycznych, a klient był prawidłowo rozliczany.

Ilość i różnorodność klientów, z którymi miałam przyjemność współpracować, a było ich 12 oraz setki kontaktów, które dzięki tej współpracy nawiązałam są nieocenionym doświadczeniem i przyjemnością. Arvato SCS to ludzie, zawierane przyjaźnie i zespół. Cieszę się, że mogę być jego częścią!

Monika Skotnicka - Account Manager, w Arvato SCS od maja 2008 roku

 

Zostań członkiem naszego zespołu

 

Jesteś zainteresowany karierą w naszej firmie?

Znajdź ofertę pracy podobnie jak Monika i aplikuj bezpośrednio do nas!

Zobacz nasze oferty pracy