Piotr

Jako młody, dopiero poznający rynek pracownik trafiłem do zespołu Service Desk w Arvato Supply Chain Solutions w Polsce. Firma już na samym starcie dała mi możliwość rozwoju oraz mierzenia się z różnymi problemami branży IT. Na co dzień zajmuję się wsparciem informatycznym jednego z podpoznańskich magazynów. Praca w tym miejscu jest bardzo urozmaicona ze względu na różnorodność sprzętów oraz systemów, które znajdują się pod moją opieką. 

Dzięki innowacyjnemu podejściu firmy oraz wsparciu przełożonych, mogę w pracy realizować swoje pasje, między innymi te związane z drukiem 3D oraz nowinkami technologicznymi. Często też mam możliwość wdrażania pomysłów swojego autorstwa, które usprawniają funkcjonowanie procesów w magazynie. To sprawia, że moja praca nigdy nie staje się monotonna, a moja wiedza w danych obszarach stale się poszerza.

Po godzinach pracy mam możliwość uczestniczenia w różnego rodzaju zajęciach sportowych oraz zajęciach związanych ściśle z branżą IT takich jak, cykl szkoleń dotyczących budowy robotów przeprowadzony w ramach programu ITMocny.

Piotr, Specjalista Service Desk, w Arvato od lutego 2019 roku