Rozwój sklepów i platform internetowych

Rozwój sklepów i platform internetowych

Arvato zajmuje się obsługą złożonych platform e-commerce oraz aplikacji biznesowych przeznaczonych dla podmiotów działających w branżach B2C i B2B. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu jako wiodący dostawca usług z obszaru e-sprzedaży możemy zaproponować wiele różnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście - od projektowania i tworzenia rozwiązań UX, przez integrację systemów, po takie zadania jak: optymalizacja współczynnika konwersji czy marketing internetowy.

Nasze rozwiązania oparte na systemach Salesforce, Hybris, Oxid i Spryker zapewniają maksymalną skalowalność i mogą być elastycznie dopasowywane do zmieniających się wymagań rynkowych. Projektując nasze rozwiązania, od samego początku koncentrujemy się na użytkownikach i ich zachowaniach, a naszym celem jest wdrożenie efektywnych platform handlowych, które łączą firmy, dystrybutorów i klientów.

Wydajne procesy, spójne informacje oraz maksymalna przejrzystość danych - to wszystko jest możliwe, ponieważ przywiązujemy dużą wagę do wydajnych rozwiązań back-end z centralną administracją oraz do efektywnej integracji interfejsów API, a także do zarządzania nimi. Dzięki dostępności danych we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym możemy zagwarantować, że klient ma pod ręką wszystkie istotne informacje potrzebne do wyciągania odpowiednich wniosków i ciągłej optymalizacji działania sklepu internetowego lub aplikacji biznesowej.

Zobacz nasze usługi:

  • Tworzenie i obsługa sklepów internetowych w oparciu o systemy Salesforce, Hybris, Oxid i Spryker
  • Zapewnienie wyselekcjonowanego wewnętrznego zespołu deweloperskiego
  • Doradztwo w zakresie e-commerce i handlu omnichannel
  • Wdrażanie architektury w chmurze
  • Integracja i obsługa interfejsów API: połączenie wszystkich istotnych systemów zarządzania zapasami, dystrybucji, CRM, marketingu, CMS i PIM
  • Zarządzanie danymi podstawowymi oraz migracja sklepów i danych
  • Wdrażanie interfejsów płatności oraz integracja różnych opcji płatności
  • Integracja narzędzi analizy biznesowej, rozwiązań logistycznych, programów lojalnościowych dla klientów, obsługi klienta itp.
  • Zarządzanie sklepami oraz optymalizacja ich działania

Korzyści:

  • Zastosowanie metod programowania agile zapewnia elastyczne dostosowanie środowiska użytkownika do potrzeb klienta
  • Wewnętrzny zespół doradców w obszarze e-commerce analizuje nowe rynki i szanse biznesowe

Masz pytania?

Arvato Supply Chain Solutions | Poland

Dział sprzedaży

Ta strona korzysta z plików cookies w celu lepszej prezentacji naszych usług poprzez wyświetlanie właściwych treści redakcyjnych i reklamowych, a także w celu analizy zachowań klientów. Konynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o polityce prywatności & Cookies.