Obsługa klienta w różnych językach: realizuj obietnicę Twojej marki, korzystając z innowacyjnych rozwiązań
W związku z rozwojem handlu internetowego i coraz większą złożonością procesów w całym łańcuchu dostaw, obsługa klienta nabrała w ostatnich latach szczególnie dużego znaczenia. Dzięki naszym rozwiązaniom B2B i B2C zawsze możesz być blisko swoich klientów. W Twoim imieniu doradzamy klientom, przyjmujemy zamówienia, obsługujemy zwroty, wymiany i reklamacje, a także odpowiadamy na pytania dotyczące rozliczeń.
Nasze rozwiązania w zakresie obsługi klienta są integralnym składnikiem naszej oferty dla e-commerce i łańcucha dostaw. W fazie wdrożenia dbamy o to, aby wszystkie rozwiązania były dostosowane do Twoich klientów końcowych i ich potrzeb. Muszą być również elastyczne i skalowalne, aby zagwarantować maksymalną dostępność i najlepszą obsługę klienta — nawet w okresach pików sprzedażowych czy w fazie wzrostu firmy.
Nasze zespoły są wielojęzyczne, pracują dla nas native speakerzy poszczególnych języków oraz pracownicy posiadający obszerną wiedzą na temat odpowiednich produktów i sektorów, znający zarówno krajowe, jak i międzynarodowe przepisy. Dzięki temu można na przykład uniknąć błędów podczas przyjmowania zamówień lub zwrotów, które oznaczałyby stratę czasu, pieniędzy lub zadowolenia klienta. W ten sposób optymalna obsługa klienta staje się częścią obietnicy składanej przez Twoją markę.
Nasza oferta obsługi klienta w całym łańcuchu dostaw wykracza poza to, co oferują tradycyjne centra obsługi telefonicznej: spełniamy najwyższe standardy jakości, regularnie szkolimy naszych pracowników, oferujemy rozwiązania wielokanałowe i wdrażamy najnowocześniejsze systemy. Są one ściśle powiązane i można je łączyć z systemami do obsługi sklepów lub do zarządzania towarem za pośrednictwem odpowiednich interfejsów, co zapewnia ich płynną integrację z Twoją organizacją. W ten sposób możemy zwizualizować całą ścieżkę zakupową klienta i optymalnie wspierać Cię w obsłudze procesów i osiąganiu celów.
Nasze rozwiązania:
- Komunikacja wielokanałowa (czat, media społecznościowe, telefon, e-mail, komunikatory)
- Całodobowe wsparcie w wielu językach w centrali albo jednym z kilku krajowych lub międzynarodowych centrów obsługi
- Wykorzystanie chatbotów lub rozwiązań samoobsługowych
- Obsługa klienta obejmująca doradztwo i udzielanie informacji
- Przyjmowanie i obsługa zamówień
- Zarządzanie danymi podstawowymi
- Wsparcie kampanii marketingowych, działań zwiększających lojalność klientów itp.
- Obsługa posprzedażowa: obsługa zwrotów i reklamacji, zarządzanie reklamacjami
- Analiza biznesowa — ocena informacji o klientach przekładająca się na większy zysk
- Monitorowanie mediów społecznościowych
Korzyści:
- Obsługa klienta jako zintegrowany element łańcucha dostaw i procesu e-commerce
- Zoptymalizowana obsługa interfejsów zapewniająca znakomite doświadczenie klienta we wszystkich kanałach
Nasze branże strategiczne:
- Fashion & Beauty
- Tech
- Healthcare
- Telekomunikacja
- Motoryzacja
- Banki
- Ubezpieczenia
- Wydawnictwa
Masz pytania?
Arvato Supply Chain Solutions | Poland
Dział sprzedaży