Zarządzanie przypadkami oszustw

Większe bezpieczeństwo dla Twojej firmy

Jednym z większych wyzwań w e-handlu jest zachowanie równowagi pomiędzy obrotami a ryzykiem biznesowym. Doświadczenie pokazuje, że popularne produkty, takie jak odzież czy elektronika, wiążą się ze szczególnym ryzykiem oszustw. Podobnie jest w przypadku sprzedaży cyfrowych materiałów online. Arvato oferuje zarządzanie przypadkami oszustw dostosowane do Twojej firmy. Nasze rozwiązania pozwalają wykrywać je na wczesnym etapie, a także rozpoznawać podejrzane wzorce zachowań.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu przypadkami oszustw w e-commerce. Na podstawie tego doświadczenia doradzimy Ci, jak właściwie zabezpieczyć się przed oszustwami i zoptymalizować wskaźniki ryzyka. W ramach procesu zarządzania przypadkami oszustw automatycznie sprawdzamy wszystkie transakcje i przekazujemy przypadki budzące wątpliwości do dodatkowego sprawdzenia. Do naszych sprawdzonych rozwiązań w zakresie ochrony przed oszustwami należą: weryfikacja zdolności kredytowej, zautomatyzowane śledzenie profilu oraz innowacyjny i elastyczny system zarządzania ryzykiem.

Pomagamy w wyborze optymalnej metody płatności, korzystając z systemu, który aktywnie kontroluje opcje płatności. Dzięki temu produkty obarczone ryzykiem mogą być kupowane wyłącznie po wcześniejszym sprawdzeniu transakcji i za pomocą bezpiecznych metod płatności. Dzięki oferowanej przez Arvato usłudze zarządzania przypadkami oszustw w e-commerce nasi klienci mogą uniknąć potencjalnych przypadków

Nasze rozwiązania:

  • Zautomatyzowane sprawdzanie wszystkich transakcji w naszym systemie zarządzania przypadkami oszustw
  • Elastyczny system reguł do oznaczania podejrzanych transakcji w celu ich dodatkowego sprawdzenia
  • Raporty zawierające wszystkie najważniejsze dane i wskaźniki KPI
  • Zautomatyzowane identyfikowanie urządzeń w ramach procesu zarządzania przypadkami oszustw
  • Kontrola adresu rozliczeniowego i adresu dostawy przed wysłaniem produktu
  • Sprawdzanie zdolności kredytowej w Niemczech oraz na najważniejszych rynkach europejskich
  • Ocena praktyk płatniczych obecnych klientów, obejmująca częstotliwość zwrotów produktów
  • Określanie indywidualnych limitów kredytowych dla klientów w celu zoptymalizowania współczynnika konwersji
  • Ustandaryzowane, stabilne i skalowalne rozwiązania IT

Korzyści:

  • Wieloletnie doświadczenie w obszarze e-commerce. Każdego roku w naszym systemie zarządzania przypadkami oszustw analizujemy dla naszych klientów ponad 20 milionów zamówień.
  • Nasz wewnętrzny dział analiz nieustannie monitoruje rynek oraz parametry ryzyka, aby na wczesnym etapie rozpoznawać oszustwa i aktywnie chronić przed nimi naszych klientów.
  • Korzystamy z aktywnego monitorowania, aby najlepiej doradzić Ci, jak na każdym etapie zoptymalizować współczynnik konwersji i zmniejszyć ryzyko braku płatności, zgodnie z Twoimi potrzebami. Jeśli potrzebujesz 100 proc. gwarancji bezpieczeństwa, oferujemy także usługę faktoringu. W ten sposób przyczyniamy się do finansowego sukcesu Twojej firmy.

Masz pytania?

Arvato Supply Chain Solutions | Poland

Dział sprzedaży

Ta strona korzysta z plików cookies w celu lepszej prezentacji naszych usług poprzez wyświetlanie właściwych treści redakcyjnych i reklamowych, a także w celu analizy zachowań klientów. Konynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o polityce prywatności & Cookies.