Zarządzanie zamówieniami

Zarządzanie zamówieniami przez Arvato: wydajna obsługa zamówień

Zachowania konsumentów i firm w zakresie zakupów oraz zamówień uległy w ostatnich latach radykalnej przemianie i są realizowane w wielu różnych kanałach. Handel B2B i B2C wiąże się z nowymi wyzwaniami we wszystkich obszarach przetwarzania zamówień. My pomożemy Ci w zarządzaniu procesem powstałym w wyniku tych zmian.

Nasze doświadczone, wyszkolone zespoły wspierają Ciebie i Twoją firmę w całym cyklu order-to-cash. Wielojęzyczne zespoły obsługi klienta odpowiadają za całą komunikację z klientem: od otrzymania zamówienia przez fakturowanie i zarządzanie zwrotami, aż po ewentualną windykację. Nasi specjalnie przeszkoleni pracownicy znają także wszelkie istotne, pomocne w tych kwestiach,międzynarodowe ramy prawne oraz przepisy krajowe i specyfikacje celne.

Wzajemne połączenie istniejących systemów IT jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Oprócz zagwarantowania przejrzystych i sprawnych procesów oznacza to również generowanie informacji o klientach do celów analizy biznesowej w celu lepszej kontroli procesów dystrybucyjnych i marketingowych. Nasz system zarządzania zamówieniami zbiera i analizuje w czasie rzeczywistym informacje ze wszystkich kanałów, dotyczące wszystkich transakcji klientów od samego początku aż do końcowego etapu przetwarzania zamówienia, zarówno w przypadku sklepów  stacjonarnych , jak i internetowych, a także w programach lojalnościowych z wykorzystaniem voucherów.

Nasze rozwiązania:

  • Przyjmowanie zamówień przez telefon, faks; rozwiązania do elektronicznej wymiany danych (EDI), interfejsy z systemami ERP klienta; e-mail, sklepy internetowe lub za pośrednictwem systemu do zarządzania zamówieniami firmy Arvato
  • Rejestrowanie i obsługa danych podstawowych
  • Kontrola wszystkich istotnych procesów: zamówień, płatności, voucherów, zapasów, rezerwacji itp.
  • Zbieranie w centralnej lokalizacji informacji na temat wszystkich transakcji klienta z wielu kanałów sprzedaży
  • Analiza zebranych informacji przy użyciu powiązanych narzędzi do analizy biznesowej i łączenie wszystkich kanałów sprzedaży

Korzyści:

  • Skalowalne procesy front-end i back-end umożliwiające elastyczne zarządzanie zamówieniami przez zespół doświadczonych pracowników i przy użyciu nowoczesnych systemów
  • System zarządzania zamówieniami firmy Arvato: wielokanałowa analiza danych i klientów w czasie rzeczywistym

Masz pytania?

Arvato Supply Chain Solutions | Poland

Dział sprzedaży

Ta strona korzysta z plików cookies w celu lepszej prezentacji naszych usług poprzez wyświetlanie właściwych treści redakcyjnych i reklamowych, a także w celu analizy zachowań klientów. Konynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o polityce prywatności & Cookies.