Elastyczność i przejrzystość nawet podczas składania zamówienia
Dzisiejsi konsumenci oczekują elastyczności i przejrzystości, nawet jeśli chodzi o opcje wysyłki oferowane w procesie zamawiania. Zgodnie ze swoim preferencjami chcą decydować, dokąd towar ma trafić - do domu, do punktu odbioru, a może do paczkomatu?
Wybór formy dostawy powoduje wyświetlenie przewidywanego czasu dostawy oraz kosztu za przesyłkę. Ta przejrzystość ułatwia konsumentowi podjęcie decyzji i prowadzi do wyższego współczynnika konwersji.
Dla konsumenta nie ma znaczenia, skąd została wysłana paczka - ale ma to znaczenie dla Ciebie. Nasze rozwiązanie wspiera strategię omnichannel poprzez włączenie sklepów detalicznych. Czy w Twoim sklepie jest produkt, który jest potrzebny w innym sklepie? Dzięki naszemu rozwiązaniu można drukować etykiety do indywidualnej wysyłki, a także między sklepami oraz etykiety zwrotów.
Rozwiązania
Wyszukiwanie punktu odbioru i zwrotu
- Wyszukiwanie przez wpisanie adresu
- Sugerowanie najbliższych miejsc
- Wizualne wskazanie za pomocą Google Maps
- Integracja europejskich przewoźników
Z dowolnego miejsca
- Wsparcie przy strategii omnichannel
- Indywidualna wysyłka paczek
- Wysyłka z magazynów zewnętrznych i sklepów klienta
Implementacja w e-sklepie
- Dopasowanie przewoźnika i usługi
- Wyświetlanie kosztu przesyłki
- Wskazywanie przewidywanego czasu doręczenia
Korzyści
- Przejrzystość i zaangażowanie
szybki czas dostawy oraz niskie koszty wysyłki budują zaufanie do marki - Spełnianie oczekiwań
formy dostawy dopasowane do wymagań klientów - Satysfakcj konsumentów
poprzez integrację sklepów detalicznych