Dostosowanie się do rynku

Elastyczność i przejrzystość nawet podczas składania zamówienia

Dzisiejsi konsumenci oczekują elastyczności i przejrzystości, nawet jeśli chodzi o opcje wysyłki oferowane w procesie zamawiania. Zgodnie ze swoim preferencjami chcą decydować, dokąd towar ma trafić - do domu, do punktu odbioru, a może do paczkomatu?

Wybór formy dostawy powoduje wyświetlenie przewidywanego czasu dostawy oraz kosztu za przesyłkę. Ta przejrzystość ułatwia konsumentowi podjęcie decyzji i prowadzi do wyższego współczynnika konwersji.

Dla konsumenta nie ma znaczenia, skąd została wysłana paczka - ale ma to znaczenie dla Ciebie. Nasze rozwiązanie wspiera strategię omnichannel poprzez włączenie sklepów detalicznych. Czy w Twoim sklepie jest produkt, który jest potrzebny w innym sklepie? Dzięki naszemu rozwiązaniu można drukować etykiety do indywidualnej wysyłki, a także między sklepami oraz etykiety zwrotów.

Rozwiązania

Wyszukiwanie punktu odbioru i zwrotu

  • Wyszukiwanie przez wpisanie adresu
  • Sugerowanie najbliższych miejsc
  • Wizualne wskazanie za pomocą Google Maps
  • Integracja europejskich przewoźników

Z dowolnego miejsca

  • Wsparcie przy strategii omnichannel
  • Indywidualna wysyłka paczek
  • Wysyłka z magazynów zewnętrznych i sklepów klienta

Implementacja w e-sklepie

  • Dopasowanie przewoźnika i usługi
  • Wyświetlanie kosztu przesyłki 
  • Wskazywanie przewidywanego czasu doręczenia

Korzyści

  • Przejrzystość i zaangażowanie
    szybki czas dostawy oraz niskie koszty wysyłki budują zaufanie do marki
  • Spełnianie oczekiwań
    formy dostawy dopasowane do wymagań klientów
  • Satysfakcj konsumentów
    poprzez integrację sklepów detalicznych