B2C - Logistyka e-commerce

Rozwiązania B2C: klient w centrum uwagi

Walentynki, „Black Friday”, Boże Narodzenie czy wyprzedaże sezonowe to tylko wybrane peaki sprzedażowe, w których optymalna logistyka B2C, zapewniająca szybkość, niezawodność i punktualność dostaw ma kluczowe znaczenie.

Nasze rozwiązania logistyczne B2C są efektywne, zintegrowane, skalowalne i zawsze maksymalnie ukierunkowane na klienta. Arvato obsługuje wszystkie kanały dystrybucji, oferując zintegrowane rozwiązania dla e-commerce, wraz z obsługą omnichannel w sektorze logistyki B2C. Przejrzyste procesy zamówień i wysyłki, elastyczne formy płatności i dostaw oraz bezproblemowe zwroty sprawią, że zakupy będą dla klienta prawdziwą przyjemnością.

Pomagamy tworzyć sklepy internetowe i dbać o pozytywne doświadczenia klienta dzięki odpowiedniemu user experience oraz programom lojalnościowym.

Oprócz bezproblemowego działania systemów front-end i back-end oraz optymalnej realizacji zamówień, jednym z kluczowych czynników powodzenia na współczesnym rynku jest możliwość zbierania danych o kliencie i wykorzystania ich w praktyce. Do niedawna tradycyjne punkty sprzedaży były głównym źródłem gromadzenia informacji. Obecnie te dane pozyskiwane są z wielu różnych źródeł.

Arvato, jako dostawca kompleksowych usług, może gromadzić dane na wszystkich etapach łańcucha dostaw w ramach logistyki dystrybucji B2C - od procesów magazynowych, przez płatności, po logistykę zwrotną. Wykorzystując analizy biznesowe w ramach naszych usług logistycznych B2C tworzymy dokładne prognozy popytu, optymalizujemy gospodarkę magazynową, zapobiegamy brakom w zaopatrzeniu, poprawiamy wskaźniki zwrotów i skutecznie planujemy okresy peaków sprzedażowych. Ale to nie wszystko - wykorzystanie narzędzi analityki biznesowej umożliwia nam również lepsze zrozumienie zachowań i preferencji konsumentów, a tym samym zaoferowanie spersonalizowanych, dostosowanych do konkretnego konsumenta ofert i usług, w tym zindywidualizowanych rekomendacji produktów, promocji i programów lojalnościowych.

Zobacz nasze rozwiązania B2C

  • Rozwiązania dla e-commerce, w tym doradztwo i integracja procesów w wielu kanałach (omnichannel)
  • Analityka biznesowa i analiza predykcyjna: zbieranie i analizowanie informacji w punktach sprzedaży i w całym łańcuchu dostaw
  • Tworzenie sklepów internetowych oraz projektowanie doświadczenia klienta (UX)
  • Programy lojalnościowe dla klientów
  • Usługi finansowe: obsługa procesów płatności, m.in. zarządzanie należnościami i ocena zdolności kredytowej
  • Integracja różnych metod płatności, odpowiednio do rozwiązań stosowanych w poszczególnych krajach
  • Zarządzanie zwrotami, w tym m.in. obsługa towarów, naprawy
  • Realizacja zamówień i usługi dodatkowe (VAS)
  • Obsługa przewozów międzynarodowych oraz sprawna sieć transportu liniowego
  • Spersonalizowane opcje dostawy na ostatnim etapie dostawy do odbiorcy: dostawa tego samego dnia, opcja „zamów i odbierz” (click and collect) itp.
  • Obsługa zapytań od klientów końcowych przez wielojęzyczny zespół specjalistów ds. obsługi klienta

Korzyści

  • Zintegrowane rozwiązania w całym cyklu order-to-cash
  • Sieć transportu liniowego zapewniająca dostawę na terenie Europy w mniej niż dwa dni
  • Obsługa ostatniego etapu dostawy do odbiorcy, w tym dostawa w wybranym miejscu i czasie
  • Różnorodne dogodne dla klienta opcje płatności międzynarodowych

Masz pytania?

Arvato Supply Chain Solutions | Poland

Dział sprzedaży

Ta strona korzysta z plików cookies w celu lepszej prezentacji naszych usług poprzez wyświetlanie właściwych treści redakcyjnych i reklamowych, a także w celu analizy zachowań klientów. Konynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o polityce prywatności & Cookies.