Rozwiązania omnichannel

Kompleksowe usługi omnichannel

Współcześni konsumenci są przyzwyczajeni do ofert integrujących wszystkie kanały, zapewniających oczekiwane wrażenia związane z marką i zakupami - tzw. omnichannel. Jednak w przypadku handlu i produkcji nadal wielokanałowość stanowi wyzwanie. Arvato wspiera swoich klientów, dostarczając im elastyczne i łatwe we wdrożeniu rozwiązania omnichannel. Oprócz danych dotyczących produktu, konsumenta i marketingu, dla każdego kanału przygotowywane są również analizy dotyczące zapasów.

Dzięki przejrzystym danym dotyczącym zapasów B2B i B2C zapewniamy zaawansowane rozwiązania logistyczne oraz wielokanałową realizację zamówień. Takie rozwiązania nie tylko gwarantują większą i szybszą dostępność towarów, ale również poprawia wydajność całego systemu.

Nasze rozwiązania omnichannel mają modułową strukturę i obejmują cały wachlarz usług zapewniających skuteczne zarządzanie zintegrowanymi kanałami dystrybucji: od tworzenia sklepów internetowych i systemów front-end, przez zindywidualizowane pakiety usług logistycznych i realizacji zamówień, po kompleksowe rozwiązania obejmujące cały proces.

Jest to możliwe dzięki naszej spójnej strukturze IT, której rdzeniem jest zaawansowany, zintegrowany system zarządzania zamówieniami, zapewniający centralny dostęp do stanów magazynowych, danych produktów, zamówień, statusu płatności i danych klienta. Zbieramy dane o użytkownikach ze wszystkich kanałów i analizujemy ich zachowanie, dzięki czemu możemy przedstawić wartościowe sugestie pozwalające jeszcze bardziej zoptymalizować poszczególne kanały.

Nasze rozwiązania omnichannel

  • Doradztwo w zakresie e-commerce
  • Projektowanie sklepów internetowych oraz projektowanie user-experience (UX)
  • Analiza biznesowa: zbieranie i analiza informacji z wielu kanałów
  • Integracja wydajnych systemów do zarządzania zamówieniami
  • Kompleksowa obsługa klienta przez wyznaczone osoby kontaktowe
  • Usługi finansowe: obsługa wierzytelności, reagowanie na oszustwa, integracja różnych międzynarodowych metod płatności
  • Dostosowane do potrzeb rozwiązania magazynowe oraz wielokanałowa realizacja zamówień
  • Integracja platform handlowych: łączenie działalności klienta z wiodącymi na świecie internetowymi platformami handlowymi B2C
  • Rozwiązania transportowe niezależne od przewoźnika, w tym rozbudowana sieć transportu liniowego umożliwiająca codzienne bezpośrednie dostawy
  • Planowanie dogodnych dla konsumenta usług na ostatnim etapie dostawy: click-and-collect („zamów i odbierz”), dostawa tego samego dnia, zwrot w sklepie itp.
  • Skuteczne rozwiązania w zakresie zwrotów, w tym naprawa produktów
  • Obsługa handlu międzynarodowego oraz procedur celnych

Korzyści

  • Dostęp do wszystkich danych dotyczących procesów, zapasów i konsumentów w czasie rzeczywistym
  • Wielokanałowa realizacja zamówień zapewniająca efektywny przepływ towarów (np. dostawa ze sklepu, zwroty w sklepach)
  • Kompleksowy model sprzedaży zorientowany na klienta i jego potrzeby

Branże strategiczne

Masz pytania?

Arvato Supply Chain Solutions | Poland

Dział sprzedaży