Zarządzamy jakością zgodnie z najwyższymi standardami
Aby zapewnić wysoką jakość wykonywanych usług, Arvato korzysta z szerokiego zakresu norm i narzędzi do zarządzania jakością w łańcuchu dostaw. O wyborze właściwych narzędzi decydują wymagania poszczególnych branż i klientów, a także krajowy lub międzynarodowy charakter wykonywanych usług.
Cały czas kontrolujemy, weryfikujemy i doskonalimy nasze procesy i technologie: systemy informatyczne, rozwiązania do zarządzania magazynem, realizacji zamówień czy dystrybucji. Na przykład w sektorze farmaceutycznym nasz system zarządzania łańcuchem dostaw gwarantuje zachowanie spójnych standardów jakości dla naszych klientów we wszystkich krajach Europy. Ponadto regularnie przeprowadzamy audyty wewnętrzne i zewnętrzne, aby monitorować przestrzeganie tych standardów.
Optymalizacja procesów i ciągłe szkolenie naszych pracowników w zakresie zarządzania jakością pozwala nam skupić się na naszym najważniejszym celu - zapewnieniu najwyższego poziomu zadowolenia klientów. Sam zestaw norm i narzędzi do zarządzania jakością w łańcuchu dostaw również podlega ciągłej kontroli i jest na bieżąco udoskonalany.
Nasze rozwiązania - zarządzanie jakością w łańcuchu dostaw
Nasze normy i narzędzia do zarządzania jakością
Klient w centrum uwagi
- Umowy dotyczące jakości usług
- Monitorowanie i raporty na temat umów dotyczących poziomu usług dla klientów
- Narzędzia do zbierania opinii klientów (kwartalne przeglądy firmowe, audyty konsumentów, ankiety konsumenckie)
Zarządzanie
- Obowiązujące w całej firmie, ściśle monitorowane zasady i cele w zakresie zapewnienia jakości
- Zarządzanie ryzykiem
- Metody lean management (np. 5S, Kaizen, Gemba)
- Narzędzia ciągłego doskonalenia
- Wewnętrzne audyty i przeglądy systemu zarządzania
Szkolenia i zarządzanie wiedzą
- Profesjonalne rozwiązania do planowania, wdrażania, dokumentowania i sprawdzania skuteczności szkoleń
- Szkolenia specjalistyczne, językowe, menedżerskie (wewnętrzne i zewnętrzne)
- Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa w transporcie lotniczym i przewozu materiałów niebezpiecznych, prowadzone przez trenerów autoryzowanych m. in. przez Luftfahrtbundesamt (Niemiecki Urząd Lotnictwa)
- Dni otwarte, dni dobrych praktyk — doskonalenie działalności, kręgi eksperckie, kluby innowacji IT itp.
Zarządzanie informacjami
- Wykorzystanie najnowocześniejszych technologii informatycznych tworzonych w oparciu o system SAP, niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa procesów, skuteczności i wysokiego poziomu jakości usług
- Wykorzystanie platformy SharePoint do wymiany informacji i współpracy na poziomie międzynarodowym
- Wykorzystanie platformy Master Control w usługach dla służby zdrowia
Profesjonalne zarządzanie dostawcami
- Audyty dostawców
- Ocena dostawców
- Raportowanie kwartalne
Certyfikaty odpowiednie do wymagań biznesowych:
- DIN EN ISO 9001:2015
- DIN EN ISO 13485:2016
- Certyfikaty GDP (dobrej praktyki dystrybucyjnej) i GMP (dobrej praktyki produkcyjnej); uprawnienia do hurtowego obrotu produktami medycznymi
- DIN EN ISO 14001: 2015
- DIN EN ISO/IEC 27001: 2013
- Certyfikat upoważnionego przedsiębiorcy AEO-F
- Zarejestrowany agent TPL
- Norma A organizacji TAPA
- Norma PCI
Korzyści
- Wiążące umowy dotyczące jakości, certyfikaty oraz regularne audyty
- Rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta dzięki szerokiemu zestawowi narzędzi do zapewnienia jakości
- Spójne międzynarodowe standardy jakości
- Przejrzystość dzięki narzędziom do zbierania opinii klientów, takim jak: kwartalne raporty, audyty i ankiety konsumenckie
Nasze branże strategiczne:
- Fashion & Beauty
- Tech
- Healthcare
- Telekomunikacja
- Motoryzacja
- Banki
- Ubezpieczenia
- Wydawnictwa
Masz pytania?
Arvato Supply Chain Solutions | Poland
Dział sprzedaży